Vi är ju Bajare, i alla lägen. Men visst ligger en sektion oss mer om hjärtat än andra. Vi säger inte att Vi har järnkoll på laget, eller att vi är den ultimata hockeyexperterna. Men detta är en av de saker vi brinner för. Och har åsikter om. Så är det bara.

torsdag, december 01, 2005

Två matcher missade redan.

Fan jag missade Bofors, jävla skit oxå!!!!! Och jag kommer att missa Nyköping på söndag, Ultima Thule-diggarna jag älskar att hata...
Och jag som hade tänkt mej en ren svit av matcher, så kan det gå.
Björklöven matchen var skön, Markl gjorde mål och jag fick sjunga den gamla fina ramsan "kolla kolla björkeeeeen..." Publiken var liten o tajt, och de tjocka farbröderna dominerade klacken som vanligt.
Hörde på puben rykten om att pojken med guldbörsen ska avgå som VD, är det taktik månne? Samma källa sa att publikbudgeten går ihop, så får Bajen en förlust på 2.2 mille, som Örström lägger ur egen ficka. Damn, det låter inte schysst...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida