Vi är ju Bajare, i alla lägen. Men visst ligger en sektion oss mer om hjärtat än andra. Vi säger inte att Vi har järnkoll på laget, eller att vi är den ultimata hockeyexperterna. Men detta är en av de saker vi brinner för. Och har åsikter om. Så är det bara.

söndag, januari 22, 2006

"Fan vilka partybajare!"

Mange´s kommentar får sammanfatta kvällens insats. Det känns verkligen uselt just nu. Tur att man har Bajenfanslokalen att söka tröst i efter match...
Några noter bara: Visst fan hade Växjö inne pucken i första perioden? Som inte godkändes alltså. Och visst blåste Tokbrink på helt verlighetsfrämmande saker under matchen?
En liggande Växjölirare får iväg en snärt mot Bajenkassen med ett backhandslag, som tur är gick pucken långt förbi. Varför gör inte Bajen sånt? Jag har ändå sett dom ligga ner och täcka skott i träningsfajter, och efter Rögle borta mm. betvivlar jag inte deras hjärta. Jag vill bara se såna galna saker, som motståndarna hittar på, och jag vill se dem vinna flera matcher i rad!

Till sist vill jag säga: Führerin Nina uttrycker det hela klockrent som vanligt...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida